Buba spartă…

Trebuie să recunosc, oricât aș fi dorit, că nu am mai îndrăznit să semnalez și eu tragismul apusului unui Rege, căruia i-am dat infinit mai puțin noi, românii, decât ne-a dăruit El, prin abnegația dovedită pentru Neamul românesc…

Și-au învins sufletele și au reușit doi colegi de breaslă, jurnaliști de marcă, Roxana Iordache și Marius Ghilezan!

În primul rând, le mulțumesc!

Au spart „buba”…

Pentru că au dezvăluit lumii mecanismul perfid prin care un REGE, vai, a fost transformat într-o simplă marionetă, la cheremul imposturii de sorginte cât se poate de obscură!

Până acum, am resimțit mila…

Demersul prietenilor mei mi-a reaprins însă revolta și nu voi prididi nici eu să condamn ceea ce găsesc a fi cel mai abject act căruia i-a căzut victimă MONARHUL nostru, peste odioșenia comisă cândva de un Gheorghiu-Dej și un Petru Groza!

Se folosesc de EL niște nemernici și așa ceva nu se poate trece cu vederea!

S-a spart acum o „bubă”…

Depinde numai de noi, monarhiștii, să o cicratizăm!

Lasă un comentariu