Mă întreb…

Da, da! Mă întreb, cred, pentru a milioana oară, în cele aproape două decenii de când trăiesc din nou în țara mea, care să fie cauza pentru care compatrioții mei dovedesc atâta indiferență, dezinteres pentru inițiative și cauze care i-ar ajuta să parcurgă pașii evolutivi mult mai ușor, spre un „liman” pe care, altfel, îl revendică asiduu?!

Ori de câte ori apare o propunere, românii nu prea se sinchisesc și își urmează imperturbabil drumul extrem de sinuos spre nici ei nu știu unde! Nici măcar nu-și stimulează curiozitatea și nici nu încearcă vreo soluție care să-i scoată din marasmul pe care tot ei îl reclamă!

Am semnalat deja de mai multe ori aici, pe Facebook, inițiativa ÎMPREUNĂ PENTRU ROMÂNIA MODERNĂ, concomitent cu site-urile (paginile) iprm și neuronkid. O inițiativă care poate conduce la promovarea și consolidarea principiilor imperios necesare societății românești: calitate, etică, transparență, ordine și disciplină.

Ei bine, în afară de câteva „like”-uri de coplezență, nimeni nu a activat până acum propunerile cuprinse în respectivul program, de parcă lucrurile românești ar trebui rezolvate numai la persoana a III-a, după deja ruginitul „să se facă!”.

Și atunci?! Când și, mai ales, cum vor face compatrioții mei pașii obligatorii pentru împlinirea dezideratelor pe care, altfel, nu încetează să și le dorească?!

Mă întreb…

Lasă un răspuns

